duminică, 17 iunie 2007

Boxe noi :)

Mai demult am scris despre lucruri vechi, anume despre fotoaparatul Zenit, care poate cîndva va găsi şi el viitorul. Atăzi vreau să scriu despre boxele din timpurile sovietice, care au rămas de la un aparat care învîrtea discuri (de vinil desigur) şi prindea undele radio, dar a murit demult. Boxele n-am lăsat părinţilor să le arunce, să ruginească undeva, căci sunt destul de mari şi calitative. Le-am adăugat cîte o boxă de la alt casetofon stricat şi aşa aşteptau soarta sa. Ieri am luat amplificatorul de la boxele mici de la calculator şi l-am montat acestora. S-a primit un hibrid din timpuri şi locuri extrem de îndepărtate, dar cu o calitate foarte bună :) Mulţumită faptului că acum cele mai apropiate persoane locuiesc la distanţa aproximativ 20 de metri de mine şi între noi sunt mulţi păreţi groşi, eu pot cu plăcere să ascult muzică :)



Aşa trăiesc designerii săraci :)

2 comentarii: